Oblik krađe identiteta putem SMS poruka ili aplikacija za dopisivanje (smishing), u cilju krađe osobnih i financijskih podataka.Primjer: Poruka koja tvrdi da je od dostavne službe ili banke, u kojoj se traži da potvrdite svoje podatke.
Oblik krađe identiteta putem SMS poruka ili aplikacija za dopisivanje (smishing), u cilju krađe osobnih i financijskih podataka.Primjer: Poruka koja tvrdi da je od dostavne službe ili banke, u kojoj se traži da potvrdite svoje podatke.
Broj SMS prijevara raste iz dana u dan.​Sve dobne skupine su ugrožene, ali mlađi i stariji korisnici su posebno ranjivi.
Hitna reakcija: Poruke vas potiču da odmah reagirate.Čudna poveznica: Može izgledati kao web adresa pouzdanih institucija, ali to nije.Jezične pogreške: U porukama se često vide pravopisne ili gramatičke pogreške.
Zahtjev za bankovnim podacima: Od vas se traži da upišete broj kartice, CVC/CVV kod ili lozinku.Nepoznati pošiljatelj: Broj s kojeg ste dobili SMS je sumnjiv, iz druge je države, predug je ili prekratak.
Ne klikajte na sumnjive poveznice; provjerite pošiljatelja prije klika.​Uvijek provjerite autentičnost pošiljatelja.​Odmah kontaktirajte svoju banku; ako ste nekome dali podatke s kartice, zamolite banku da vam blokira karticu.
Dvofaktorska autentifikacija; aktivirajte dodatne mjere zaštite gdje god je moguće.​Osjetljive podatke dijelite samo na sigurnim mjestima; PIN, token i CVV trebaju ostati tajni.​Redovito pratite bankovne izvode i provjeravajte transakcije.
Dostavne službe putem SMS poruka od korisnika nikad ne traže broj bankovne kartice.​Banke nikada ne kontaktiraju svoje korisnike s mobitela, već s fiksnog telefona.