predstavlja Hrvatski Telekom

Prvi put u Hrvatskoj

Online dokumentarac

Televizija budućnosti

Ivan Goran Vitez redatelj Ivan Goran Vitez

Budućnost je stigla

Dvoje od troje ljudi u Hrvatskoj televiziju gleda na mobitelu, tabletu ili laptopu. Kako je mobitel postao novi TV ekran, a tehnologija promijenila gledatelje i TV industriju? U prvom online dokumentarcu o budućnosti televizije 13 televizijskih legendi prvi put govori o fazama razvoja televizije kroz dosad neispričane detalje iz svojih karijera.

Dokumentarni film nagrađivane filmske ekipe - redatelja Ivana-Gorana Viteza, direktora fotografije Lutve Mekića, montažerke Antonije Mamić i autora specijalnih efekata Andreasa Čogulje - napravljen je u produkciji Native Ad Studija Hanza Medije i Hrvatskog Telekoma.

70%

mladih između 15 i 29 prati TV i video sadržaj putem mobitela ili tableta

43%

ljudi gleda snimljeni TV sadržaj, ne mareći za unaprijed najavljene televizijske programe

90%

gledatelja surfa internetom tijekom gledanja TV sadržaja

31%

ljudi prati televizijski sadržaj izvan svojih domova, čak i dok hodaju

Nova generacija MAXtv televizije postavlja novi standard u iskustvu konzumacije TV sadržaja. Televizija je interaktivna, sve njene funkcionalnosti integrirane su na mobitelima, a novo sučelje korisnicima nudi jedinstveno TV iskustvo u potpunosti prilagođeno njihovim navikama.MAXtv To Go usluga ima snimalicu, videoteku i pun spektar programa baš kao i MAXtv, korisnici dobivaju ukupno tri televizije, jer putem jednog računa mogu istovremeno pratiti različite programe na IPTV-ju, smartfonu i tabletu. Putem nadograđene aplikacije korisnici će mobitel moći koristiti kao daljinske upravljače za televizor, jednostavno prebacujući sadržaj s mobilnog uređaja na veći ekran. Osnova pokretanja nove usluge je paket s novim set top boxom koji dobivaju svi postojeći i novi korisnici.

Projekt je napravljen u produkciji Native Ad Studija Hanza Medije i Hrvatskog Telekoma, u skladu s najvišim profesionalnim standardima.